Ośrodek Wypoczynkowy Wiktorowo

liczba miejsc
180

O nas

Ośrodek wypoczynkowy Wiktorowo to malowniczo położony hotel nad jeziorem Ostrowieckim, który gwarantuje udany wypoczynek w otoczeniu przyrody. Każdy zazna tutaj odpoczynku od codziennego zgiełku miasta a otoczenie strumyków, źródeł i lasów pozwoli na niezapomniane obcowanie z naturą, oddychanie świeżym, czystym powietrzem i wspaniały relakse nad dzikimi brzegami jezior. Wszystkim miłośnikom sportu ośrodek oferuje wypożyczalnię sprzętów wodnych, ściankę wspinaczkową oraz doskonałą bazę wypadową na leśne ścieżki i szlaki. Obiekt słynie z prowadzenia doskonałych uroczystości firmowych i imprez integracyjnych na świeżym powietrzu: sala kominkowa sprawdza się jako miejsce do przeprowadzania bankietów a wieczorny grill doskonale wpływa na zawieranie pracowniczych przyjaźni. Dodatkowo ośrodek oferuje organizację przyjęć okolicznościowych, imprez tematycznych oraz gier na świeżym powietrzu. Wykwalifikowana obsługa pomaga w organizacji wesel, ślubów i innych wydarzeń, które w tak bliskim otoczeniu natury stają się niezapomnianym przeżyciem dla wszystkich gości. Ośrodek Wiktorowo oferuje zakwaterowanie dla 180 osób w pokojach dwu lub trzyosobowych oraz w większych pokojach rodzinnych. Obiekt także posiada doskonałą ofertę dla grup zorganizowanych, w szczególności przedstawicieli firm oraz młodzieży. Każdy z pokojów utrzymywany jest w wysokim standardzie, który zadowoli Państwa oczekiwania. Nasz obiekt stanowi wspaniały cel podróży dla wszystkich, którzy pragną chwili zapomnienia w otoczeniu przyrody. Mnogość ścieżek i szlaków, które prowadzą przez okoliczne lasy sprawia, że nawet długi pobyt w naszym ośrodku nie pozwoli na chwilę nudy. Dla tych, którzy marzą również o dalszym zwiedzaniu personel oferuje pomoc w zorganizowaniu wycieczki do Muzeum Archeologicznego w Biskupinie a miłośnicy podwodnych przygód mogą spróbować swych sił w Centrum Nurkowym Piechcin. Zaledwie 40km dzieli Wiktorowo od Bydgoszczy, nieco mniej od Gniezna - oba miasta są popularnym kierunkiem jednodniowych wycieczek wśród naszych gości. Jesteśmy przekonani, że uroki natury, liczba hotelowych atrakcji oraz możliwość dalszych wyjazdów zadowolą Państwa oczekiwania i pozwolą spędzić niezapomniany urlop.

Ceny - informacja dodatkowa

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN]
apartamentyosobowe1250/pokój
pokoje2 osobowe90-130/pokój
pokoje5 osobowe12150/pokój
pokoje typu studio4 osobowe15170/pokój

Pokoje

Pokoje z łazienkami. W pokojach TV.

Obiekt

Na terenie obiektu także miejsce na ognisko. Na terenie obiektu: parking, wypożyczalnia sprzętu sportowego, wypożyczalnia sprzętu wodnego. Obsługa w języku: angielskim, francuskim.

Imprezy i konferencje

Do dyspozycji 2 sale konferencyjne. Sala konferencyjna na 30 osób. Druga sala konferencyjna na 100 osób. Doskonale organizujemy: przyjęcia okolicznościowe, bankiety. Dla zainteresowanych organizujemy wycieczki.

Atrakcje w obiekcie

Dla aktywnych: bilard, siłownia, boisko sportowe, tenis stołowy - ping-pong, sala gimnastyczna, strzelnica sportowa. Do dyspozycji gości sauna. Dla dzieci plac zabaw.

Atrakcje w pobliżu

Dla aktywnych ścianka wspinaczkowa.

Gastronomia

Liczba miejsc w lokalu: 200. Do dyspozycji gości kawiarnia.

Atrybuty / atuty

single

Ważne informacje

Zadowoleni klienci o nas

Chcielibyśmy zachęcić wszystkich do miejsca w którym spełniło się wszystko o czym marzyliśmy . Niewątpliwie ekipa z Wiktorowa sprostała naszym oczekiwaniom , aż zanadto . Jedzenie było przepyszne i nie jest to opinia tylko nasza , ale również gości . Sala przepięknie ustrojona w romantycznym klimacie . Ogródek i cała infrastruktura , bomba ! Ślub na molo , przepiękny . Obsługa przemiła , ale w szczególności chcemy podziękować Pani Oli ,która bardzo poważnie podeszła do naszej uroczystości i niewątpliwie pokazała co to profesjonalizm !!! Poprawiny w plenerze , pełen relaks lepszego wymarzyć sobie nie mogliśmy , każdy się super odnalazł . Namiot duży dobrze zagospodarowany. Dzieci miały gdzie się bawić na placu zabaw, młodzież aktywnie spędziła czas na plaży skacząc z dmuchanej poduchy do wody oraz grając w siatkówkę . Ognisko się paliło a w koło były leżaki na których goście mogli się wyluzować i odpocząć po szalonej nocy . Całym dopełnieniem uroczystości był świetny wodzirej Robert Buczel który zabawił gości do łez i zadowolił wszystkie gusta muzyczne . Z kolei , aby wszystko miało smak w Wiktorowie udostępnili nam miejsce dla barmana którym był Pan Krystian Chłopecki z Vintage Bar i od początku do samego końca serwował nam kosmiczne drinki . Dziękujemy Wam wszystkim , jesteśmy bardzo wdzięczni ❤️
Witam, organizowaliśmy przyjęcie weselne w sierpniu i jesteśmy bardziej niż bardzo zadowoleni :). Piękne miejsce, bardzo ładna i przestronna sala (kominkowa), ale co najważniejsze - bardzo profesjonalne i życzliwe podejście organizatorów, szefowej kuchni i obsługi. Jedzenie przepyszne, bardzo różnorodne i w ilości na którą nikt nie mógł narzekać. Gdy przyjechaliśmy ze ślubu, który odbywał się w pobliskim Szczepanowie (przesympatyczny ksiądz, który nie miał żadnego problemu z tym, że oboje pochodzimy z zupełnie innych stron i wybraliśmy kościół ze względu na bliskość Wiktorowa) zostaliśmy przywitani przez organizatorów życzeniami oraz chlebem i solą. Jako para młoda w cenie mieliśmy apartament, a tam już czekał na nasz szampan. Obsługa podchodzi do swojej pracy bardzo rzetelnie, nie było najmniejszej wpadki, po imprezie zwrócono nam już popakowane jedzenie, ciasta, wszystko co pozostało... i z ręką na sercu możemy polecić Wiktorowo jako idealne i sprawdzone miejsce organizacji wesela. A tak na marginesie to mamy zamiar wrócić i spędzić tam jakiś wiosenny weekend. AAA, i byłbym zapomniał :) w niedzielę, gdy pakowaliśmy do samochodów wyżej wspomniane pozostałości weselne, do samochodu teściów niepostrzeżenie wkradł się mały kotek. Rodzice zorientowali się dopiero koło domu a kotek do dziś jest z nimi, a nosi imię Wiktor ;). POZDRAWIAMY i POLECAMY :)